به سلامتي اون دخترايي كه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




به  سَلامَتیِ اون دُختَرایی که وَقتی باهات میان بیرون خودِشونَن،

 

هَمونایی که یه خَروار آرایِش نِمیکُنَن چون خُودِشونُ قَبول دارَن،
 
همونایی که مُدِلِ ماشینِت یا داشتَن و نَداشتَنِ ماشینِت بَراشون
 
مُهِم نیست !
 
چون خُودتُ میخوان نَه هیچ چیزِ دیگه ای،
 
هَمونایی که کَتونی میپوشَن چون بَراشون اِختِلاف قَدِشون
 
باهات مُهِم نیست،
 
هَمونایی که اونقَدر شُعورِشون میرِسه که میس نَندازَن و گِدایی
 
شارژ نَکُنَن،
 
هَمونایی که کِلاسِ اَلَکی نِمیذارَن،نَقش نِمیخوان بازی کُنَن،
 
آره،هَمین دُختَران که حَتی اَگه خِیلیَم کَم باشَن اَما بازَم دُختَرایی
 
هَستَن که خِیلی اَرزِش دارن

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:41---10 خرداد 1393
سلاااااااااااااااااااااام بنازم به همچین دختراااااااااااااااااااااایییی یییییییییییییییییییییییییییی

وااااااااااااااقعااااااااااا اااااااااااااا اینا ایول دارن
پاسخ:baaale


دریا18
ساعت22:15---4 خرداد 1393
لای کتاب زندگی گیر کرده ام.. لای فصلی برخط تلخ ..بنام تحمل.

دریا18
ساعت13:54---31 ارديبهشت 1393
گفت ضمایر را بگو..گفتم=من من من من من من. گفت=فقط من؟ گفتم=بقیه رفته اند

hanieh
ساعت17:31---30 فروردين 1393
خیلی قشنگ بود به منم سر بزن

parisa
ساعت13:43---25 دی 1392
عالی بود ولی منو یاد عشقم مینازه و خونه خراب میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 15 آذر 1392برچسب:به سلامتي اون دخترايي كه, :: 5:8 ::  نويسنده : mostafa